Nivelul începător este potrivit pentru toți cei care doresc să facă cunoștință cu acest minunat instrument - Google Ads, indiferent de domeniul din care vin sau scopul pentru care îl studieză. La nivelul începător al cursului învățăm bazele Google Ads, cum funcționează, cei mai importanți indicatori de urmărit și măsurat dar și inițierea în Google Analytics și setarea campaniilor în Google Search
Ai deja cunoștințe despre campaniile Google Ads sau poate ai deja careva campanii setate dar ai dori mai multe rezultate și performanță din ele, ceva secrete care ar face diferența față de competitori dar și din punct de vedere a costurilor atunci acest nivel este pentru tine. La nivelul mediu ne aprofundăm în campaniile Google Search și le optimizăm, setăm campanii Display, Remarketing și Youtube
Campaniile merg - bine merci dar și cheltuielile sunt - bine merci. Ai dori sa optimizezi campaniile dar încă nu ești sigur de unde să pornești și ce să optimizezi. Nivelul avansat este pentru cei care caută cele 5 copeiși pentru a fi AS în nișa lui. Aici lucrăm cu scripturi, reguli automatizate, CPA, Conversii, Google Tag Manager și Analytics la alt nivel
Completezi formularul de participare
Participi la curs
Creezi campanii avansate de Google Ads
Poate te-ai săturat și tu să bați pasul pe loc cu promovarea pe Google. Ca marketer sau antreprenor ai nevoie de rezultate.
Ceea ce începuse ca niște simple anunțuri publicitare pe paginile de căutare Google, astăzi este un instrument indispensabil care permite să aplicăm tehnici avansate în funcție de comportamentul utilizatorilor.
De aceea nu mai este suficient doar să știi cum se setează o campanie Google.
Ca să ai rezultate ai nevoie să cunoști cum să optimizezi fiecare campanie în cele mai mici detalii pentru ca potențialii clienți să vină la tine în loc să plece la concurență.
La finalul cursului vei ști:
Fie ai căutat vreodată informatie pe net despre promovarea pe Google, sau ai participat la o prezentare despre Google Ads … și te-ai speriat. Ai aflat despre atât de mulți termeni necunoscuți… CPC, optimizare, keywords, display … încât până la urmă ți-ai zis că nu e pentru tine.
De fapt, în multe cazuri, informațiile găsite pe net sunt foarte detaliate, cu termeni complicați, ca cei de mai sus, sau prea generaliste pentru a putea fi cumva utile și a ne ajuta să cream o campanie care să ne ridice peste concurență.
Dacă ai cunoștințe peste medie, în domeniul digital, probabil ești conștient de faptul că primele anunțuri pe pagina de căutare sunt anunțuri plătite și nu neapărat cele care oferă cea mai multă valoare. Probabil nu doar odată ai dat scroll până la rezultatele organice.
Adevărul este că dacă tu dai scroll până la informația de care ai nevoie, nu înseamnă că și clienții tăi o fac. Oamenii când au nevoie de un produs și îl caută pe Google, de obicei încep cu prima pagină care apare în rezultate. Iar dacă ai setat corect campania, acolo poate fi chiar produsul tău.
Dacă ești aici, înseamnă că vrei să fii totuși mai bun în ceea ce faci și ai realizat că Google ar putea fi o platformă potrivită pentru produsele tale. Ar putea fi mai multe cauze pentru care reclama ta nu a funcționat așa cum ți-ai fi dorit: poate ai omis anumiți factori în timpul setării, sau poate nu ai ales bine cuvintele cheie, sau pur și simplu informația pe care ai avut-o la îndemână în acel moment era neclară.
Însă nu îți fă griji. Acum ești la locul potrivit și mă ai pe mine alături pentru a ști pas cu pas cum să setezi corect o reclamă.
Nu ai timpul necesar pentru a participa la un curs prelungit obișnuit
Ai auzit despre reclama Google dar nu ai apucat să o studiezi la un nivel avansat
Vrei rezultate mai bune cu un buget realist
Îți place să înveți prin practică
Vrei să înveți de la specialiști metode care sigur funcționează
Chiar dacă nu faci parte din nici o categorie menționată DAR VREI să înveți să faci campanii Google Ads cu Rezultate, înregistrează-te și ne vedem la curs
Aplică AcumÎnscrie-te până pe 17 februarie 2020 și beneficiază de o ședință individuală 1 la 1 cu mine. Chiar vreau să îți arăt că Google nu e atât de complicat pe cât ar părea. Iar dacă în timpul cursului rămâi cu nelămuriri, vei avea oricând bonus o ședință de o oră cu mine, în care îți explic individual ceea ce nu ai înțeles.
Timp, încercând să înțelegi de sine stătător parametrii
Mulți bani irosiți pe reclame care nu aduc rezultate dorite
Acces la cunoștințele unui specialist cu 5 ani de experiență în domeniu
Tactici testate de mine și de cursanții mei
Informații structurate prin care să poți învăța să setezi reclame avansate de Google
* Prețul de 199€ este valabil până la data de 14 februarie
* După data de 14 februarie prețul va fi de 249€