Începător

Nivelul începător este potrivit pentru toți cei care doresc să facă cunoștință cu acest minunat instrument - Google Ads, indiferent de domeniul din care vin sau scopul pentru care îl studieză. La nivelul începător al cursului învățăm bazele Google Ads, cum funcționează, cei mai importanți indicatori de urmărit și măsurat dar și inițierea în Google Analytics și setarea campaniilor în Google Search

  • Introducere în AdWords
  • Termeni specifici & Structura contului
  • Planificatorul de cuvinte cheie
  • Rata de Click & Scorul de Calitate
  • Poziționarea anunțurilor
  • Integrarea Analytics - Google Ads
  • Alegerea și gruparea cuvintelor cheie
  • Setarea campaniei în Google Search
  • Acțiuni post setare campanie
  • Analizarea campaniei și optimizarea ei
2 lecții pe
saptămână
15 ore de
curs
3
saptămâni
6 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

MEDIU

Ai deja cunoștințe despre campaniile Google Ads sau poate ai deja careva campanii setate dar ai dori mai multe rezultate și performanță din ele, ceva secrete care ar face diferența față de competitori dar și din punct de vedere a costurilor atunci acest nivel este pentru tine. La nivelul mediu ne aprofundăm în campaniile Google Search și le optimizăm, setăm campanii Display, Remarketing și Youtube

  • Componentele teoretice obligatorii
  • Google Analytics, Obiective, Audiențe
  • Setare Google Tag Manager
  • Setarea campaniilor în Google Search
  • Analiza și optimizarea campaniilor din Google Search
  • Setarea campaniilor în rețeaua Display
  • Analiza si Optimizarea campaniilor Display
  • Setarea campaniilor de Remarketing
  • Setarea campaniilor în Gmail
  • Setarea campaniilor pe Youtube
  • Scriputuri,Reguli Automatizate
  • Analizarea Statisticelor
2 lecții pe
saptămână
20 ore de
curs
4
saptămâni
8 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

Avansat

Campaniile merg - bine merci dar și cheltuielile sunt - bine merci. Ai dori sa optimizezi campaniile dar încă nu ești sigur de unde să pornești și ce să optimizezi. Nivelul avansat este pentru cei care caută cele 5 copeiși pentru a fi AS în nișa lui. Aici lucrăm cu scripturi, reguli automatizate, CPA, Conversii, Google Tag Manager și Analytics la alt nivel

  • Componente teoretice obligatorii
  • Setări avansate Google Analytics
  • Setări avansate Google Tag Manager
  • Analiza și Optimizarea campaniilor din Search
  • Analiza și Optimizarea campaniilor Display
  • Scripturile si implimentarea lor
  • Reguli automatizate și implimentarea lor
  • Optimizarea cheltuielilor la nivel de cont
2 lecții pe
saptămână
10 ore de
curs
2
saptămâni
4 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

Am administrat cu succes campanii de peste 1 milion de euro. Acum te învăț și pe tine același lucru.

Curs Practic Google Ads
de Weekend

pentru marketeri și antreprenori

Învață să setezi reclame Google avansate în mai puțin de 2 săptămâni

zile

ore

minute

secunde

Dacă te pasionează marketing-ul online și îți dorești să înveți cum se crează campanii Google AdWords eficiente.

Vreau detalii

Completezi formularul de participare

Participi la curs

Creezi campanii avansate de Google Ads

Poate te-ai săturat și tu să bați pasul pe loc cu promovarea pe Google. Ca marketer sau antreprenor ai nevoie de rezultate.

Ceea ce începuse ca niște simple anunțuri publicitare pe paginile de căutare Google, astăzi este un instrument indispensabil care permite să aplicăm tehnici avansate în funcție de comportamentul utilizatorilor.

De aceea nu mai este suficient doar să știi cum se setează o campanie Google.

Ca să ai rezultate ai nevoie să cunoști cum să optimizezi fiecare campanie în cele mai mici detalii pentru ca potențialii clienți să vină la tine în loc să plece la concurență.

Ce înveți la curs

Cursul este împărțit în 4 lecții, a câte 3.5 ore fiecare, care au loc în zilele de weekend, timp de 2 săptămâni.

La finalul cursului vei ști:

  • Să înțelegi fiecare termen și să te folosești de funcțiile contului până în cel mai mic detaliu.
  • Să economisești din timpul tău datorită Planificatorului de Cuvinte Cheie.
  • Să mărești rata de clickuri și Scorul de Calitate.
  • Să îți poziționezi anunțurile Google astfel încât să dea rezultate.
  • Să duci evidența traficului prin integrarea Google Ads în Analytics.
  • Să îți alegi audiența și obiectivele potrivite tipului tău de afacere.
  • Să mărești eficiența prin gruparea cuvintelor cheie.
  • Să setezi campanii în Google Search.
  • Să generezi trafic prin bannere.
  • Să ții urma vizitatorilor siteului prin Remarketing.
  • Să analizezi fiecare campanie și să le optimizezi.
09.11.2019
data inceperii
2 lecții pe
saptămână
14 ore de
curs
2
saptămâni
4 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

1. Demontam miturile

2. Nimeni nu deschide anunțurile plătite

Fie ai căutat vreodată informatie pe net despre promovarea pe Google, sau ai participat la o prezentare despre Google Ads … și te-ai speriat. Ai aflat despre atât de mulți termeni necunoscuți… CPC, optimizare, keywords, display … încât până la urmă ți-ai zis că nu e pentru tine.

De fapt, în multe cazuri, informațiile găsite pe net sunt foarte detaliate, cu termeni complicați, ca cei de mai sus, sau prea generaliste pentru a putea fi cumva utile și a ne ajuta să cream o campanie care să ne ridice peste concurență.

3. Nimeni nu deschide anunțurile plătite

Dacă ai cunoștințe peste medie, în domeniul digital, probabil ești conștient de faptul că primele anunțuri pe pagina de căutare sunt anunțuri plătite și nu neapărat cele care oferă cea mai multă valoare. Probabil nu doar odată ai dat scroll până la rezultatele organice.

Adevărul este că dacă tu dai scroll până la informația de care ai nevoie, nu înseamnă că și clienții tăi o fac. Oamenii când au nevoie de un produs și îl caută pe Google, de obicei încep cu prima pagină care apare în rezultate. Iar dacă ai setat corect campania, acolo poate fi chiar produsul tău.

4. Am încercat să creez o campanie dar nu mi-am văzut anunțul pe prima poziție

Dacă ești aici, înseamnă că vrei să fii totuși mai bun în ceea ce faci și ai realizat că Google ar putea fi o platformă potrivită pentru produsele tale. Ar putea fi mai multe cauze pentru care reclama ta nu a funcționat așa cum ți-ai fi dorit: poate ai omis anumiți factori în timpul setării, sau poate nu ai ales bine cuvintele cheie, sau pur și simplu informația pe care ai avut-o la îndemână în acel moment era neclară.

Însă nu îți fă griji. Acum ești la locul potrivit și mă ai pe mine alături pentru a ști pas cu pas cum să setezi corect o reclamă.

Despre autor

  • Numele meu este Tudor Plăcintă.
  • În ultimii 5 ani am administrat campanii Google cu un buget total de peste 1 milion de euro și am instruit sute de marketeri sau antreprenori să devină experți în promovarea Google.
  • Atunci ând am început să învăț despre promovarea Google, nu prea existau specialiști sau cursuri pe piața noastră. A trebuit mai întâi să fac cursuri de engleză, apoi să învăț în detaliu fiecare algoritm pentru a putea seta o campanie eficientă de Google.
  • De multe ori se întâmpla ca noaptea să stau să studiez iar ziua să setez campanii pentru clienți.
  • Acum lucrurile s-au schimbat.
  • După un an, am decis să creez prima Școală de Cursuri Google din Moldova, din pasiunea și dorința de a ajuta antreprenorii și marketerii să creeze campanii eficiente într-un timp scurt.
  • Acum, nu mai e nevoie de luni întregi pentru a studia algoritmul Google, și poți avea alături un expert, în persoana mea.
  • Iar pentru că știu cât de important este timpul pentru un antreprenor sau marketer am condensat cei 5 ani de experiență cu reclamele pe Google, într-un curs intensiv de weekend, astfel ca la final să ai toate instrumentele și suportul pentru a seta campanii la un nivel PRO.

4 Beneficii Dacă vii la Curs

Informație structurată pe înțelesul tău

Pentru a seta o campanie de Google avansată nu trebuie să fii neapărat un expert Google. Așa cum nu trebuie să știi ce este curentul electric pentru a aprinde un bec, cursul te învață lucrurile de bază pe care trebuie să le știi pentru a seta o reclamă avansată Google.

Pui imediat în practică ceea ce înveți

Vom îmbina teoria cu practica pentru a obține rezultate imediate.
Deși este un curs intensiv, îți voi oferi doar informația necesară, iar restul timpului îl vom folosi pentru a crea de sine stătător campanii adaptate produselor tale.
Mai mult decât atât cursul este actualizat în funcție de ultimele modificări în algoritmii Google, astfel că vei primi doar informație actualizată pe care să o pui în practică imediat.

Informație practică pentru orice nișă

Reclama Google funcționează la fel indifferent de căutarea pe care o face o persoană. Indiferent dacă ai un produs fizic, un magazin online sau oferi servicii te folosești de aceeași parametric atunci când setezi o campanie reușită.
Odată ce ai înțeles ideile de bază, le vei putea aplica pentru orice nișă. În plus, la curs voi oferi exemple practice din aproape orice nișă.

Suport personalizat din partea mea

Dacă ești o persoană care se descurcă mai greu în setările tehnice, mă voi fi permanent alături pentru orice nelămurire pe care ai putea-o avea.
În plus, te pot ajuta nu doar pe parcursul cursului, dar și după finisarea lui. Totul pentru a mă asigura că campaniile pe care le creezi chiar funcționează.

Întrebări frecvente

Eu nu am site, pot veni
la curs ?

Chiar dacă nu aveți un site puteți veni la curs să învățați acest domeniu iar cunoștințele acumulate să le folosiți mai tîrziu pentru a seta campanii reale

Eu nu cunosc nimic despre Google Ads, o să fac față ?

Cursul este făcut în așa fel ca informația să fie ușor asimilată chiar și de persoanele novice în acest domeniu

Cum au loc lecțile ?
 

Lecțiile sunt compuse din partea teoretică și partea practică. La partea practică se setează în timpul lecțiilor campanii reale de promovare a site-ului fiecărui participant

Este nevoie de laptop la cursuri ?

Deoarece cursurile noastre sunt cursul practice, v-a fi nevoie de laptop la lecții

Dacă vin la curs, îmi garantați că o să am rezultate ?

Rezultatele depind de persoana care vine la curs și sunt direct proporționale cu dorința acesteia de a învăța și de a afla tot ce este nou

Voi primi diplomă/certificat
la final ?

La finalul cursului oferim Diplomă care confirmă că ați terminat Cursul Google Ads de nivelul respectiv

Acest curs este pentru tine dacă:

Nu ai timpul necesar pentru a participa la un curs prelungit obișnuit

Ai auzit despre reclama Google dar nu ai apucat să o studiezi la un nivel avansat

Vrei rezultate mai bune cu un buget realist

Îți place să înveți prin practică

Vrei să înveți de la specialiști metode care sigur funcționează

Chiar dacă nu faci parte din nici o categorie menționată DAR VREI să înveți să faci campanii Google Ads cu Rezultate, înregistrează-te și ne vedem la curs

Aplică Acum

Bonus

Înscrie-te până pe 1 ianuarie 2019 și beneficiază de o ședință individuală 1 la 1 cu mine. Chiar vreau să îți arăt că Google nu e atât de complicat pe cât ar părea. Iar dacă în timpul cursului rămâi cu nelămuriri, vei avea oricând bonus o ședință de o oră cu mine, în care îți explic individual ceea ce nu ai înțeles.

Ce pierzi dacă nu vii la curs:

Timp, încercând să înțelegi de sine stătător parametrii

Mulți bani irosiți pe reclame care nu aduc rezultate dorite

Acces la cunoștințele unui specialist cu 5 ani de experiență în domeniu

Tactici testate de mine și de cursanții mei

Informații structurate prin care să poți învăța să setezi reclame avansate de Google

Pentru cine este Școala Google AdWords?


Marketeri

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Studenți

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Antreprenori

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Manageri de marketing

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Acest curs se adresează și celor care deja au cel puțin o campanie Google AdWords activă și doresc să obțină rezultate mai bune din campanii, dar si celor care nu au setat niciodata o campanie AdWords

CONTACTEAZĂ-NE

Întrebări frecvente


11Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

11 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

22Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

22Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

33Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

33Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

44Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

44Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

55Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

55Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

66Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

66Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

Testimoniale

BLOG

Ce este Google Ads?

Citește mai mult

11 instrumente testate și recomandate pentru un specialist Google Ads

Citește mai mult

Prima Ta Campanie Google Search

Citește mai mult

20 motive de ce trebuie să vii la un Curs Practic de Google Ads pentru începători

Citește mai mult

Glosar de termeni Google Ads

Citește mai mult

Ce trebuie să știi despre SEO, Google ADS și Analytics?

Citește mai mult

Checklist: 10 PUNCTE importante pentru verificarea corectitudinii setării campaniilor Google ADS

Citește mai mult

Tot ce trebuie să știi despre Rata de Click din Google Ads

Citește mai mult

Primii pași în Remarketing-ul din Google Ads

Citește mai mult

10 modalități cum să reduci costul publicității pe Google

Citește mai mult

Studiu de Caz: Cum să dublezi vânzările atunci când micșorezi bugetul de 2 ori?

Citește mai mult

Top 10 greșeli în publicitatea Google Ads

Citește mai mult

Analiza concurenței în Google Ads - cum se face și de ce ai nevoie de ea

Citește mai mult

(Interviu) Valentina Șveț despre prima campanie Google Ads: așteptări, impresii, rezultate

Citește mai mult

Google Ads versus SEO: diferențe, avantaje și costuri

Citește mai mult

Ce-ar fi dacă publicitatea Google Ads ar dispărea?

Citește mai mult

Setarea Obiectivelor în Google Analytics - ghid practic și recomandări

Citește mai mult

Află cum a fost la Seminarul Gratuit: Google Ads de la A la Z

Citește mai mult

Ce obții după cursul Google AdWords

Campanii Google Ads setate corect

În timpul cursului setezi campanii direct pe site-ul tău sau al firmei din care faci parte. La final mergi acasă cu campanie care rulează și cu primele rezultate

Sugestii individuale legate de Campaniile tale

Pe tot parcursul cursului vei primi sugestii individuale legate de campaniile setate pentru a obține cele mai bune Rezultate

Exemple și Răspunsuri locale

Oferim numeroase exemple de pe piața locală și din experiență proprie pentru o mai bună înțelegere a informației predate

Informație bine structurată

Toată informația este bine structurată și evolutivă în dependență de etapele și nivelul cursului

Am administrat campanii pentru:

Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.
Completează formularul