Google Ads pe timp de criză. Cum să vinzi atunci când nimeni nu cumpără

Bill Gates spunea că în viitor afacerile vor fi de două feluri - pe Internet sau deloc. Pandemia a confirmat acest adevăr. Să mărești vânzările prin metodele tradiționale este un scop greu de îndeplinit într-o perioadă atât de dificilă. Dar să salvezi 90% din vânzări printr-o strategie Google Ads este cât se poate de real.

Antreprenorii știu că au nevoie de reclame Google Ads, dar nu prea știu de unde să înceapă. Iar, acum frica este dublă, precum și necesitatea fecundă de bani. Ce-i de făcut când vânzările scad, iar oamenii nu mai vizitează afacerile offline din cauza pandemiei?

Avem câteva vești bune:
1. Cei rapizi îi vor învinge pe cei mari. Afacerile mici și mijlocii au toate șansele să întreacă companiile mari. 
2. Google Ads nu este virus, dar e la fel de contagios!
3. Piața reclamelor contextuale crește indiferent de criză!

Și câteva proaste:
1. Concurența e mare și ai riscul să pierzi banii în vânt!
2. În perioada de criză pierd acele organizatii care cred că „ştiu cel mai bine cum trebuie” şi vor supravieţui doar cele care tehnic vor urma o strategie și vor acționa rapid alături de specialiști.

Viteza - cel mai mare avantaj al perioadei, iar Google Ads este contagios de rapid
 

Coca Cola înseamnă fericire, Apple – simplitate, iar Google – vânzări!

Nu este un secret că în lumea serviciilor de digital marketing fără o promovare eficientă, afacerea nu este profitabilă. Problema este că majoritatea antreprenorilor se blochează în capcana perfecțiunii și agitația de a face totul de sine stătător și nu se axează pe lucrurile cu adevărat importante. Și partea mai puțin bună este că algoritmul Google necesită timp pentru a înțelege cum să-l implementezi. În plus, fără un profesionist, s-ar putea să faci foarte multe greșeli. Un antreprenor are multe provocări în contextul actual. Dacă produsul nu e prezent în capul listei anume atunci când clientul îl caută? Dacă nu este vorba doar de un singur produs? Cum va reuși să se descurce fără o echipă în spate care să creeze campanii eficiente pentru fiecare produs în parte?

Indiferent de dimensiunea industriei sau a afacerii tale, Google Ads poate face o treabă grozavă, salvând până la 90% din vânzări. Publicitatea contextuală este una din cele mai rapide metode de a transmite informația despre produse sau serviciile tale clienților. Ea este peste tot: banere publicitare, motorul de căutare, aplicații mobile, Youtube, Yandex etc. Iată de ce Google Ads este un generator de vânzări chiar și atunci când nimeni nu cumpără!

Specialiștii Boomerang Agency știu exact de ce Google Ads este cel mai rapid mod de a salva vânzările.

O strategie eficientă de publicitate pe Google: 
- creşte vizibilitatea afacerii;
- creşte numărul clienților, iar printr-o campanie Google Search bine pusă la punct, clienții sunt cei care te caută.
- crește vânzările. Și pentru că nu trebuie să îți setezi decât o singură dată campaniile, iar apoi să urmărești procesul și să optimizezi rezultatele, vei avea timp să te ocupi de livrări și alte probleme.
- creşte profitul, iar Google e platforma care îți poate aduce în cel mai rapid mod rezultate.
- domini concurența, pentru că tu ai ales o Agentie Google Ads de top și nu au cum să eșuezi.

Dacă nu mă crezi, uite aici niște statistici:
90% dintre consumatori spun că anunțurile le influențează deciziile de cumpărare;
75% dintre utilizatori spun că anunțurile de căutare plătite facilitează găsirea informațiilor;
66% dintre cumpărători preferă cumpărăturile online decât cumpărăturile offline;
63% dintre persoane au făcut click pe un anunț Google;

Așadar, E timpul ca reclamele tale să aducă vânzări.  Și încă ceva! Consumatorii, mai ales în perioade de criză, devin mai prudenți, se informează mai mult, caută alternative. Și aici intră în joc expertiza, pentru că miza e mare.

Niciodată nu a fost mai ușor să ajungi la clienții tăi, fără investiții cosmice. O pregătire empirică completă îți permite să faci pași îndrăzneți, limitând în același timp riscul. Iar dacă apelezi la Boomerang Agency pentru un contract de 12 luni, ai 20% reducere. Specialiștii Google Ads  din echipa Boomerang  deja de 6 ani ajută afacerile din Moldova și România să se dezvolte prin intermediul Google Ads. Suntem alături de antreprenori și marketeri cu informații practicecursuri Google Ads și consultații gratuite.

Vă sugerăm să lecturați și:

6 lucruri de care să ții cont atunci când alegi să lucrezi cu o agenție digital marketing

Atunci când trebuie să alegi o agenție, fiecare are plusurile și minusurile ei. Vestea cea bună este că există o mulțime de opțiuni.

Citește mai mult 2020-03-31 384

5 strategii de promovare care să îți aducă rezultate imediate

Azi vom analiza câteva moduri foarte simple de a-ți promova produsele. Ai putea implementa aceste strategii fără să ai nevoie de expertiză sau de o investiție foarte mare.

Citește mai mult 2020-02-17 2376

5 greșeli pe care le fac antreprenorii atunci când se promovează online

Cumva vestea că ai lansat o afacere se duce din gură în gură, găsești primii clienți, te ocupi personal de livrare, pe parcurs tot tu le răspunzi la întrebările pe care le au clienții tăi, și dacă ai noroc, primești și câteva recomandări. Dar asta nu durează mult timp, și apoi te întrebi: de ce nu ai mai multe vânzări?

Citește mai mult 2019-11-22 1959