Cele mai bune surse de informare pentru specialiștii Google Ads și Digital Marketing

„Suntem ceea ce facem în mod repetat. De aceea măiestria nu este o faptă, ci o deprindere.”  

   Aristotel

Salutare,

Sunt Tudor Plăcintă, specialist Google Ads.

Fiind directorul agenției Boomerang, unde oferim clienților noștri cele mai performanțe și soluții de promovare online, resursa cea mai valoroasă a noastră este echipa, fără un team puternic nu aveam rezultatele actuale.  Experiența m-a învățat că succesul echipei depinde de doi factori: capacitatea de a obține rezultate (productivitate) și calitatea relațiilor dintre membrii echipei. Te invit să descoperi cine sunt specialiștii Google Ads ai agenției Boomerang, alături de care timp de 6 ani, avem nu doar rezultate măsurabile pentru clienții noștri, dar și am clădit un team culture bazat pe autoinstruire, dezvoltare și creștere. La fel, vei afla ce surse online de informare și instruire în domeniul Google Ads și promovare online au trecut filtrul personal și profesional și au devenit adevărate busole în digital marketingul și nu doar.

Deci, vă prezint pe:

Natalia

Fiind expert în „IT și traducator de limbă engleză” mi-am croit cariera treptat, încercând mai multe job-uri, de la profesor la Project & Bid Manager într-o companie IT de top din Moldova. Totuși, mă frământa gândul lui Confucius: „Dacă-ţi place ceea ce faci, nu vei munci nicio singură zi din viaţa ta.” Și mi-am găsit pasiunea. De 5 ani fac Google Ads și Analytics în echipa Boomerang. În pofida crizei actuale, eu aleg să fiu creativă și rațională, în egală măsură. Și recent am devenit Professional GTM specialist.
Pe lângă setările pentru Google Ads, un expert în domeniu trebuie să fie mereu cu mâna pe puls. Pentru a fi la curent cu toate noutățile din lumea publicității pe Google -  PPC World și Web Promo Experts. Despre GTM și implementarea tracking-ului mai avansat găsesc informații utile pe blogul lui Simo Ahava. Iar recent am descoperit MediaGuru - un portal despre marketing la general cu informații utile despre Analytics, GTM și diferite case-uri. 

Olga 

Am închis ochii pentru o clipă. Și mi-am adus aminte de toate echipele din care am făcut parte de-a lungul vieții. Au fost multe, am făcut parte din cea mai mare companie de telecomunicații din Moldova. Au urmat 10 ani de provocări în Customer Care, vânzări B2B și dezvoltare produse și servicii. Maternitatea mi-a deschis noi perspective, aventurându-mă în Google Ads și SEO. Fiind adeptă lifelong learning am mers la Școala Google Ads. Și aici am găsit o echipă minunată, simbioza perfectă între strategii, rațiune și creativitate.
Provocarea unui specialist Google Ads este de a găsi informații fiabile și noutăți actualizate. 

Iată câteva surse sigure:
Pagina de facebook Search Engine Journal  este o sursă de încredere în acest sens. Iar dacă mă plictisesc să tot citesc, urmăresc aceste 2 canale de Youtube. Sunt o sursă excelentă de informații actualizate și tutoriale:  Measure School  și Loves Data. Pentru studii de caz și exemple concrete de implementare trag cu ochiul aici: PPC WorldКонтекстная реклама.PPC. Веб-аналитика / Ads / AdWords/ Директ/ Analytics și Таня Михальченко. Un secret al productivității mele este că pun totul în practică. Toate informațiile și ideile sunt egale cu 0, dacă nu le experimentăm. Deci, munca este mai presus de toate.

Axenia

Fiind studentă la un program de master în Management Media, Marketing Online și Business Comunicare am făcut un stagiu într-o agenție de publicitate. Auzind întâmplător de Google Ads, am decis să învăț de la guru Google Ads din Moldova. Sunt fericită că am ocazia să îmbin studiile și publicitatea Google Ads la Boomerang Agency. Când auzeam expresia: „suntem o echipă tânără, entuziasmată și productivă” dădeam ochii peste cap. Abia peste un an de muncă în această echipă am înțeles că în digital marketing creativi trebuie să fim, volens nolens. În rest, muncim pe brânci :). Atunci când simt nevoia unui research mai minuțios, apelez la Skillshop with Google. Dacă sunt împovărată cu sarcini mai dificile și caut soluții optime, accesez canalul de Youtube Elama. Când simt nevoia să vizualizez exemple concrete și experimente testate, accesez Potok Lab.

Olga 

Fiind studentă la Universitatea Tehnică am învățat că lucrurile mari se întâmplă atunci când oamenii își asumă riscuri mari. Experiența mea din domeniul „Informatică și Microelectronică” nu m-a împiedicat să fac Google Ads din 2018. Și sunt fericită că am ocazia  să fiu ghidată de un lider adevărat, cel care recunoaște talentele oamenilor și îi ghidează spre succes.

Sursele mele de inspirație:
Google Ads Support – aici am început studiul minuțios în Google Ads – noțiuni și informații fundamentale. La fel ca și college mele, noutățile și tendințele în Google Ads și Analytics le urmăresc pe -  PPC World și blogul Таня Михальченко. Platforma unde găsesc surse utile și chiar modalități de a simplifica eficient publicitatea pentru rezultate maxime – Elama Blog. Iar pasionaționaților de digital marketing și SEO le recomand să urmărească canalele de Youtube-  eLama și ppc.world — всё о платном трафике.

Valentina 

Fără încredere, descoperirile sunt puțin probabile!  

Am venit în marketing din arheologie și deja am mai mult de 3 ani experiență în publicitate targhetată și peste 1 an de Google Ads. Ce pot să spun?! Creativitatea și productivitatea se învață! Nu este atributul celor aleși, dar o serie de comportamente. Nu aș fi ajuns fără disciplină, muncă sistematică și studiu. Apropo, prima mea sursă veridică de informații în domeniul Google Ads a fost blogul Boomerang - Școala Google Adwords în Moldova.

Alte surse de inspirație:

Pentru știri din domeniul publicității online, accesez site-ul The Fletcher Method. Pentru informație despre publicitate și rezultate garantate - blogul celor de la Elama trebuie ținut la îndemână. Uneori, am apelat la consiliere personală și am primit soluționări și sfaturi utile.

Buletinul informativ în domeniul publicității contextuale trebuie să filtreze abundența informativă. De aceea pentru sfaturi prețioase, video-uri scurte, seminare online și informații accesibile în Google Ads recomand abonarea la acest blog - www.liraltd.com

Una dintre cele mai mari provocări în Google Ads este crearea anunțurilor eficiente, cât și elaborarea unor strategii complexe de promovare. Pentru un suport informațional apelez  la - blogul Agenției Convert Monster

Sunt zile când mă plictisesc articolele lungi și informație greu de digerat. În asemenea momente, am nevoie de o viziune diferită. Pe platforma Neil Patel găsesc idei originale. Atunci când mă ciocnesc cu anumite neclarități în Yandex, Google Analytics și optimizări pentru acest platforme, caut soluții pe blogul Agenției Wisent Media.

O altă sursă grozavă pentru a învăța publicitate pe Google bună bună, dar și indicatori de analiză pentru rezultate măsurabile este www.blog.callibri.ru.

www.netology.ru - este o sursă foarte bună pentru începători. Sunt cursuri gratuite pentru Google Ads, Yandex etc. Iar pe www.webpromoexperts.net găsesc multe webinare gratuite. De asemenea, sunt disponibile cursuri contra plată, dar care își merită pe deplin investiția.

O serie de resurse în digital marketing pentru profesioniști, cât și pentru începători - www.ppc.world. Iar pentru cunoscătorii de engleză și pasionații de informații complexe, un research amplu aici - www.smartinsights.com/blog

Informațiile din domeniul PPC (pay per click), Google Analytics, Yandex etc - sunt mai ușor de asimilat, atunci când sunt însoțite de umor și multă interacțiune reală. De aceea, comunitățile mici de pe facebook sunt o sursă perfectă. Iată câteva dintre ele: PPCBLOG.com.ua - блог о контекстной рекламеGoogle via Yakov OsipenkovВеб-аналитика и результатTexTerraeLama

Veronica 

Digital marketingul este ca o mașină mare de tocat idei. Zilnic, trebuie să generăm conținut prețios, să oferim soluții ingenioase în termen limită, să sesizăm cele mai bune strategii și să fim hiper productivi, ba chiar să nu ne obosim deloc! Și, desigur să absorbim cunoștințe noi în domeniu, înainte de a le uita. 😊 O sursă excelentă de inspirație găsesc pe canalul de Youtube Measure School. Despre setarea campaniilor, obiectivelor și alte sfaturi utile pentru SMM, PPC, Yandex e bun blogul celor de la www.yagla.ru. Informații relevante și explicite despre scripturi găsiți pe blogul Agenției Penguin Team.

Destăinuirile colegelor mele au fost pline de empatie și căldură. Disponibilitatea de a împărtăși mici secrete din culisele profesiei au stabilit un ton pozitiv și ne-au reamintit valoarea conexiunii dintre noi. Mă bucur că acest mic exercițiu, provocările pe care le întâmpinăm și sursele de inspirație au dezvăluit povești minunate. Iar eu, încă o dată m-am convins că inspirația este pentru amatori, iar pentru rezultate este nevoie de multă perseverență. Noi, specialiștii Google Ads din echipa Boomerang lucrăm zilnic în sinergie, studiind cu profund interes și rezultate.  

Pentru mai multă comoditate am salvat toate sursele de informare descrise mai sus într-un document pe care să-l poți salva și păstra la îndemână - vezi aici

Să ai spor! 

 

Vă sugerăm să lecturați și:

5 strategii de promovare care să îți aducă rezultate imediate

Azi vom analiza câteva moduri foarte simple de a-ți promova produsele. Ai putea implementa aceste strategii fără să ai nevoie de expertiză sau de o investiție foarte mare.

Citește mai mult 2020-02-17 1950

5 etape ca să setezi contul Google Ads ca un profesionist

Să construiești corect un cont Google Ads de succes este exact ca și cum ai construi o casă.

Citește mai mult 2020-02-24 24

10 modalități cum să reduci costul publicității pe Google

Probabil știi deja că, cea mai eficientă strategie în marketing este segmentarea maximă a audienței. Această abordare te ajută nu doar să te adresezi direct potențialilor tăi clienți, dar și să scazi pe cât e de posibil costurile pentru publicitate.

Citește mai mult 2019-05-13 1410