Cum știi dacă merită să investești buget în reclamele Google

Prezența afacerilor în domeniul online nu mai este un lux, dar o necesitatea. De aceea e foarte important să cunoști ce canale de promovarea se potrivesc cel mai bine afacerii tale și în care din ele merită să investești buget. 

Rata medie de clicuri a unui anunț Google Display este de aproape zece ori mai mare decât a unui anunț Facebook. Însă acest lucru nu e suficient pentru a fi convins că reclamele Google sunt cele mai potrivite. Există produse pe care dacă le vei promova pe Google fără să te informezi din timp, vei pierde timp, bani și energie. 

Este Google canalul de promovare potrivit afacerii tale?
 

Pentru afla răspunsul la această întrebare te invităm marți, 8 septembrie, ora 19.00, la un webinar Gratuit, unde vei afla dacă merită sau nu să investești buget în reclamele Google (în funcție de nișa pe care o ai).

Împreună cu Tudor Plăcintă vei învăța:

  • Cum știi cât de solicitat este produsul sau serviciul tău în căutările Google.

  • Top 5 nișe care merită o investiție în Google.

  • Top 5 nișe pe care să nu le promovezi pe GOOGLE.

  • Cel mai important lucru de care să ții cont în momentul în care creezi prima campanie.

  • Cu ce tip de reclamă Google să începi.

  • Cum să setezi corect o reclamă și să nu pierzi buget.

  • Studii de caz și informație bazată pe experiența cu clienții din Moldova, sau de peste hotare.
     

Pentru cine e acest webinar:

  • Antreprenori care vor să iși scaleze afacerea.

  • Antreprenori care au o idee de afacere și vor să afle în timp rapid dacă va functiona.

  • Manageri care vor sa monitorizeze o campanie de promovare Google.

  • Experți Freelance care vor să ofere strategii eficiente de promovare clienților cu care lucrează.
     

Cine este Tudor Plăcintă:

În ultimii 6 ani,  a creat reclame Google pentru aproape orice nișa, astfel încât îți poate spune cu certitudine dacă produsele tale vor avea succes pe Google, sau dacă e mai bine să te reorientezi către alte canale. Așa că notează în agentă toate întrebările și nu uita de:
#Data - 8 septembrie

#Ora  - 20:00

Vă sugerăm să lecturați și:

5 greșeli pe care le fac antreprenorii atunci când se promovează online

Cumva vestea că ai lansat o afacere se duce din gură în gură, găsești primii clienți, te ocupi personal de livrare, pe parcurs tot tu le răspunzi la întrebările pe care le au clienții tăi, și dacă ai noroc, primești și câteva recomandări. Dar asta nu durează mult timp, și apoi te întrebi: de ce nu ai mai multe vânzări?

Citește mai mult 2019-11-22 3443

Google Ads pe timp de criză. Cum să vinzi atunci când nimeni nu cumpără

Antreprenorii știu că au nevoie de reclame Google Ads, dar nu prea știu de unde să înceapă. Ce-i de făcut când vânzările scad, iar oamenii nu mai vizitează afacerile offline din cauza pandemiei?

Citește mai mult 2020-05-07 2742

Top 10 greșeli în publicitatea Google Ads

Prima și cea mai frecventă greșeală e atunci când se creează o singură campanie publicitară și un singur grup de anunțuri. Este recomandat...

Citește mai mult 2019-06-04 3927