Prezența afacerilor în domeniul online nu mai este un lux, dar o necesitatea. De aceea e foarte important să cunoști ce canale de promovarea se potrivesc cel mai bine afacerii tale și în care din ele merită să investești buget.
Rata medie de clicuri a unui anunț Google Display este de aproape zece ori mai mare decât a unui anunț Facebook. Însă acest lucru nu e suficient pentru a fi convins că reclamele Google sunt cele mai potrivite. Există produse pe care dacă le vei promova pe Google fără să te informezi din timp, vei pierde timp, bani și energie.
Pentru afla răspunsul la această întrebare te invităm marți, 8 septembrie, ora 19.00, la un webinar Gratuit, unde vei afla dacă merită sau nu să investești buget în reclamele Google (în funcție de nișa pe care o ai).
Împreună cu Tudor Plăcintă vei învăța:
Cum știi cât de solicitat este produsul sau serviciul tău în căutările Google.
Top 5 nișe care merită o investiție în Google.
Top 5 nișe pe care să nu le promovezi pe GOOGLE.
Cel mai important lucru de care să ții cont în momentul în care creezi prima campanie.
Cu ce tip de reclamă Google să începi.
Cum să setezi corect o reclamă și să nu pierzi buget.
Studii de caz și informație bazată pe experiența cu clienții din Moldova, sau de peste hotare.
Pentru cine e acest webinar:
Antreprenori care vor să iși scaleze afacerea.
Antreprenori care au o idee de afacere și vor să afle în timp rapid dacă va functiona.
Manageri care vor sa monitorizeze o campanie de promovare Google.
Experți Freelance care vor să ofere strategii eficiente de promovare clienților cu care lucrează.
Cine este Tudor Plăcintă:
Expert certificat în Google Ads;
Trainer la Școala Primă Google Adwords din Moldova;
Fondator al Agenției Boomerang.
În ultimii 6 ani, a creat reclame Google pentru aproape orice nișa, astfel încât îți poate spune cu certitudine dacă produsele tale vor avea succes pe Google, sau dacă e mai bine să te reorientezi către alte canale. Așa că notează în agentă toate întrebările și nu uita de:
#Data - 8 septembrie
#Ora - 20:00