BLOG

Bun venit pe blogul Boomerang!

Google Ads versus SEO: diferențe, avantaje și costuri

Cea mai actuală și progresivă provocare a unui business care deține un site web este cea de a se plasa pe o poziție cât mai bună în prima pagină pe Google. Pentru aceasta pot fi utilizate două metode - promovarea Google Ads și SEO.

Citește mai mult 10.07.2019 111

(Interviu) Valentina Șveț despre prima campanie Google Ads: așteptări, impresii, rezultate

Valentina Șveț este absolventă a Școlii de Google Adwords, iar de aproape jumătate de an reușește să pună în aplicare cunoștințele acumulate la cursuri într-o companie autohtonă. În acest mic interviu, a împărtășit cum e să înveți Google Ads, ce a urmat după absolvirea cursului și ce oportunități aduce această specialitate.

Citește mai mult 01.07.2019 396

Analiza concurenței în Google Ads - cum se face și de ce ai nevoie de ea

Orice afacere are concurență. Iar fiecare antreprenor care tinde să ajungă în top, trebuie să-și cunoască concurenții și calitatea afacerilor lor. Vezi în acest articol cum trebuie să faci corect analiza concurenților ce se promovează în Google Ads.

Citește mai mult 24.06.2019 376

Top 10 greșeli în publicitatea Google Ads

Prima și cea mai frecventă greșeală e atunci când se creează o singură campanie publicitară și un singur grup de anunțuri. Este recomandat...

Citește mai mult 04.06.2019 433

Studiu de Caz: Cum să dublezi vânzările atunci când micșorezi bugetul de 2 ori?

Dynamic Search Ads (DSA) - campaniile de acest tip se recomandă a fi implementate pentru site-uri de e-commerce sau site-uri mari și foarte mari, cu peste zece mii de produse.

Citește mai mult 27.05.2019 467

10 modalități cum să reduci costul publicității pe Google

Probabil știi deja că, cea mai eficientă strategie în marketing este segmentarea maximă a audienței. Această abordare te ajută nu doar să te adresezi direct potențialilor tăi clienți, dar și să scazi pe cât e de posibil costurile pentru publicitate.

Citește mai mult 13.05.2019 397

Primii pași în Remarketing-ul din Google Ads

Multe și nebănuite sunt cauzele de ce o bună parte din vizitatorii unui site îl părăsesc în scurt timp și nu se mai întorc. Dacă ți se întâmplă și ție la fel, înainte să invoci mii de cauze și să cauți soluții acolo unde ele nu există, încearcă remarkenting-ul din Google Ads.

Citește mai mult 07.05.2019 363

Tot ce trebuie să știi despre Rata de Click din Google Ads

Rata de Click (CTR) este unul din principalii indicatori de evaluare a rezultatelor pentru campaniile publicitare PPC. Datele obținute prin CTR fac referință directă la calitatea publicității, relevanța anunțurilor și a publicului țintă setat.

Citește mai mult 22.04.2019 312

Checklist: 10 PUNCTE importante pentru verificarea corectitudinii setării campaniilor Google ADS

Am conceput acest ghid pentru a fi suport informațional de încredere pentru orice specialist Google Ads, care vrea să fie sigur de calitatea lucrului pe care îl livrează, dar și pentru cealaltă baricadă - compania client.

Citește mai mult 27.03.2019 610
1
2