11 instrumente testate și recomandate pentru un specialist Google Ads

De la apariția publicității PPC au fost inventate și reinventate o suită de  instrumente, care au menirea să ne ajute zilnic să depășim provocările din mediul online. Echipa Boomerang a selectat câteva “unelte” care te vor ajuta să setezi cele mai rafinate Campanii Adwords. Menționăm că, toate instrumentele au fost testate în timp, iar unele din ele le utilizăm zilnic în munca noastră.

Google Tag Manager

Este un instrument Gratuit și indispensabil oricărui specialist de marketing. Simplu în utilizare,  îți permite să instalezi, gestionezi și implementezi diferite etichete de marketing pe site sau aplicația mobilă fără ajutorul programatorului. Vom reveni mai târziu cu o listă de etichete și variabile pe care le recomandăm, până atunci poți experimenta cu Google Analytics.

KeyWord Planner

Este un instrument oferit de Google în cadrul platformei de reclamă Google Ads și care te ajută să identifici idei de cuvinte cheie noi pentru campaniile din Rețeaua de Căutare, care să fie relevante pentru produsul, serviciul și publicul țintă. Tot cu ajutorul lui poți obține date statistice privind volumul de căutări, concurența și sumele medii recomandate de către aceasta, precum și tendințele sezoniere.
 

Keywordtool.io

Este cea mai bună alternativă pentru Planificatorul de Cuvinte de la Google și a fost creat special pentru a extrage mii de cuvinte cheie utile într-o fracțiune de secundă. Poate fi utilizat cu succes nu doar de managerii de reclamă Google Ads, dar și de specialiști SEO, copywriteri sau cei care vor să-și cunoască publicul mai bine.

Phrase Creation

Acest instrument creează expresii de cuvinte din combinații de mai multe tipuri de cuvinte cheie. Astfel obții o mulțime de fraze cheie în doar câteva click-uri.

Vezi mai jos un exemplu:

Match Types

Probabil cea mai bună invenție pentru reclama PPC. Acest instrument modifică tipul de potrivire a cuvintelor în oricare din cele 4 tipuri oferite de Google Ads: potrivire amplă, +potrivire +amplă +modificator, [potrivire exactă] sau “potrivire expresie”, în doar câteva secunde.

KeyWords Everywhere

Acest instrument are cele mai multe atuuri. Este gratuit! Poate fi instalat ca extensie pe browserele Chrome și Firefox. Iar partea cea mai bună este că afișează volumul de căutări pe Google a cuvintelor cheie, costul per clic și nivelul de concurență fără să accesezi alte pagini. Nu ezita să-l încerci, îți va salva mult timp!

Livepage.pro

Este un tool creat doar pentru definirea cuvintelor cheie negative. Principiul de funcționare este foarte simplu, suntem siguri că vei reuși din prima ;).

PageSpeed Insights

Din fericire, Google oferă acest instrument gratuit pentru a afla ce trebuie să remediezi ca să îmbunătățești viteza site-ului. Să ne scrii și nouă ce scor ai obținut ;).

Mobile-Friendly test

Un alt instrument menit să-ți testeze performanța site-ului,  dar doar varianta mobilă a acestuia. Introduce adresa URL a unei pagini pentru a vedea ce scor obții. Sperăm că ești pe verde!

AB split test

Te va ajuta să definești cel mai bun anunț în dependență de clickuri-afișări, sau clickuri-conversii. Află aici cum îl mânuiești mai bine.

Google Analytics URL Builder

Crează linkuri personalizate pentru măsurarea traficului de pe diferite surse și este un instrument extrem de util pentru orice manager din digital marketing.

(lista se actualizează)

Vă sugerăm să lecturați și:

Ce este Google Ads?

Google Ads este instrumentul de promovare oferit de Google care poate fi util la orice etapă de dezvoltare a proiectului și se integrează ușor în oricare strategie de marketing.

Citește mai mult 07.02.2019 218

11 instrumente testate și recomandate pentru un specialist Google Ads

De la apariția publicității PPC au fost inventate și reinventate o suită de  instrumente, care au menirea să ne ajute zilnic să depășim provocările din mediul online.

Citește mai mult 11.02.2019 320

Prima Ta Campanie Google Search

Suntem aici să te ghidăm și să-ți împărtășim mici secrete care te vor ajuta în experiența ta Google Ads chiar de la prima campanie. Unul din cele mai importante lucruri pe care le-am învățat pe parcursul anilor, că fiecare campanie începe cu un check-list.

Citește mai mult 08.02.2019 140