Începător

Nivelul începător este potrivit pentru toți cei care doresc să facă cunoștință cu acest minunat instrument - Google Ads, indiferent de domeniul din care vin sau scopul pentru care îl studieză. La nivelul începător al cursului învățăm bazele Google Ads, cum funcționează, cei mai importanți indicatori de urmărit și măsurat dar și inițierea în Google Analytics și setarea campaniilor în Google Search

  • Introducere în AdWords
  • Termeni specifici & Structura contului
  • Planificatorul de cuvinte cheie
  • Rata de Click & Scorul de Calitate
  • Poziționarea anunțurilor
  • Integrarea Analytics - Google Ads
  • Alegerea și gruparea cuvintelor cheie
  • Setarea campaniei în Google Search
  • Acțiuni post setare campanie
  • Analizarea campaniei și optimizarea ei
2 lecții pe
saptămână
15 ore de
curs
3
saptămâni
6 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

MEDIU

Ai deja cunoștințe despre campaniile Google Ads sau poate ai deja careva campanii setate dar ai dori mai multe rezultate și performanță din ele, ceva secrete care ar face diferența față de competitori dar și din punct de vedere a costurilor atunci acest nivel este pentru tine. La nivelul mediu ne aprofundăm în campaniile Google Search și le optimizăm, setăm campanii Display, Remarketing și Youtube

  • Componentele teoretice obligatorii
  • Google Analytics, Obiective, Audiențe
  • Setare Google Tag Manager
  • Setarea campaniilor în Google Search
  • Analiza și optimizarea campaniilor din Google Search
  • Setarea campaniilor în rețeaua Display
  • Analiza si Optimizarea campaniilor Display
  • Setarea campaniilor de Remarketing
  • Setarea campaniilor în Gmail
  • Setarea campaniilor pe Youtube
  • Scriputuri,Reguli Automatizate
  • Analizarea Statisticelor
2 lecții pe
saptămână
20 ore de
curs
4
saptămâni
8 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

Avansat

Campaniile merg - bine merci dar și cheltuielile sunt - bine merci. Ai dori sa optimizezi campaniile dar încă nu ești sigur de unde să pornești și ce să optimizezi. Nivelul avansat este pentru cei care caută cele 5 copeiși pentru a fi AS în nișa lui. Aici lucrăm cu scripturi, reguli automatizate, CPA, Conversii, Google Tag Manager și Analytics la alt nivel

  • Componente teoretice obligatorii
  • Setări avansate Google Analytics
  • Setări avansate Google Tag Manager
  • Analiza și Optimizarea campaniilor din Search
  • Analiza și Optimizarea campaniilor Display
  • Scripturile si implimentarea lor
  • Reguli automatizate și implimentarea lor
  • Optimizarea cheltuielilor la nivel de cont
2 lecții pe
saptămână
10 ore de
curs
2
saptămâni
4 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

De la prima Școală Google Adwords din Moldova

Curs Practic Google Ads pentru Antreprenori

Te va ajuta să atragi mai mulți clienți

zile

ore

minute

secunde

Dacă te pasionează marketing-ul online și îți dorești să înveți cum se crează campanii Google AdWords eficiente.

Vreau detalii

Completezi formularul de participare

Participi la curs

Atragi mai mulți clienți

Ca antreprenor, timpul tău e prețios. Iar atunci când ai nevoie de rezultate este important ca ele să vină cu un minim efort, într-un timp cât mai scurt. Dar oare în realitate asta se întâmplă?

Una dintre cele mai mari probleme atunci când ești la început de drum este să găsești clienți. Iar dacă ai și investit bani în produs și angajați, atunci nevoia e și mai mare.

Partea reversă a monedei este că la rândul lor și clienții te caută însă dacă nu apari în rezultatele Google, atunci i-ai pierdut. Și asta se întâmplă în fiecare zi. Zeci de clienți care ar putea fi ai tăi îi pierzi din simplul motiv că încă nu ți-ai setat afacerea pe Google.

Acum chiar poți să nu îi lași să treacă pe lângă tine, investind minim timp și efort.

Ce înveți la curs

Cursul este împărțit în 6 lecții, a câte 2.5 ore fiecare, timp de 3 săptămâni.

La finalul cursului vei ști:

  • Să comunici și măsori munca specialistului Google Ads(dacă îl ai);
  • Să creezi o strategie coerentă și profitabilă de Google Ads;
  • Să grupezi eficient cuvintele cheie pentru a crea descrieri potrivite pentru nișa ta;
  • Să creezi reclame care vând;
  • Să ajungi la persoanele interesate de produsele sau serviciile tale;
  • Să alegi audiența și obiectivele potrivite tipului tău de afacere;
  • Să setezi campanii în Google Search;
  • Să știi ce să faci și cum să faci după ce campania e setată;
  • Să analizezi fiecare campanie și să iai independent decizii;
  • Să înveți a te promova pe Google în mai puțin timp decât ai face-o citind sute de pagini din cărți sau articole.
09.11.2019
data inceperii
2 lecții pe
saptămână
14 ore de
curs
2
saptămâni
4 lecții
Locația iHUB
Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.

5 Greșeli pe care le fac Antreprenorii atunci când vine vorba de Google Ads

1. Nu se promovează pe Google

Cea mai mare și frecventă greșeală pe care o poate face un antreprenor este să nu ia în seamă reclama Google. Deseori se întâmplă ca afaceri care ar funcționa mai bine pe Google sunt promovate pe cu totul alte canale, astfel aruncându-se o grămadă de bani în vânt.

Da, majoritatea dintre noi tindem să ignorăm reclamele plătite. Însă atunci când ești la început de drum, ai nevoie să înțelegi dacă produsul tău este unul întrebat pe piață, iar Google îți poate oferi aceste evidențe cu mult mai puțin timp și bani investiți.

2. Nu își cunosc audiența

Atunci când nu îți cunoști audiența, dar vrei să te promovezi pe Google pierzi oportunitatea să fii primul care apare pe Google atunci când clienții caută răspunsuri la întrebările lor.

Prin a-ți cunoaște publicul țintă, ajungi mult mai ușor la el. E nevoie să te pui în pielea clienților tăi pentru a le înțelege cu adevărat nevoile. Pentru că oamenii vor să salveze timp, atunci când caută răspunsuri la întrebări.

În plus, cunoscându-ți publicul salvezi și din timpul și banii tăi. De exemplu ai putea exclude cuvintele cheie pe are ei nu le caută, și folosi astfel planificatorul de cuvinte cheie mult mai eficient.

3. Nu își cunosc concurența

Să faci un audit al concurenților face parte din strategia de promovare pe Google Ads, mai ales în momentul când creezi cuvintele cheie. Dacă ei deja o fac bine, să îi spionezi te va ajuta să setezi campanii și mai eficiente.

Pentru asta există deja tool-uri speciale, care te pot ajuta. Când nu te folosești de ele este ca și cum ai merge la pescuit cu o undiță obișnuită, într-un ocean plin de pești care nu neapărat vor prinde momeala.

4. Creează campanii irelevante

Atunci când începi să te promovezi pe o platformă e bine să nu o faci cu ochii închiși sau doar de dragul de a o face. Pentru că s-ar putea să îți scape ceva important: alții deja sunt prezenți pe Google, iar dacă creezi campanii doar pentru a testa, foarte probabil doar vei arunca bani în vânt și vei rămâne cu convingerea universală: Google nu funcționează pentru mine.

Dacă știi bine ce faci, vei putea crea campanii convingătoare în doar câteva minute. Și nu contează nivelul de expertiză pe care îl ai, odată ce înțelegi cine e audiența și ce soluții caută.

5. Nu pot superviza procesul

Mulți antreprenori, din lipsă de timp sau din motiv că le pare prea complicat, preferă să lase campaniile Google pe mâna angajaților sau a unui freelancer. În consecință, de multe ori se pierd bugete mari doar din cauza ignoranței antreprenorului de a cunoaște și superviza un proces nu atât e complicat.

Nu întotdeauna e nevoie să devii un expert Google pentru a înțelege esența campaniilor care sunt lansate. Să faci un curs de inițiere în Google Ads sau să apelezi la un expert care să te inițieze ar putea reprezenta un pas util nu doar pentru a obține rezultate mai bune, dar chiar și pentru a te lansa cu succes pe o piață online aglomerată cu tot felul de produse.

Despre autor

  • Numele meu este Tudor Plăcintă.
  • În ultimii 5 ani am administrat campanii Google cu un buget total de peste 1 milion de euro și am instruit sute de marketeri sau antreprenori să devină experți în promovarea Google.
  • Atunci ând am început să învăț despre promovarea Google, nu prea existau specialiști sau cursuri pe piața noastră. A trebuit mai întâi să fac cursuri de engleză, apoi să învăț în detaliu fiecare algoritm pentru a putea seta o campanie eficientă de Google.
  • De multe ori se întâmpla ca noaptea să stau să studiez iar ziua să setez campanii pentru clienți.
  • Acum lucrurile s-au schimbat.
  • După un an, am decis să creez prima Școală de Cursuri Google din Moldova, din pasiunea și dorința de a ajuta antreprenorii și marketerii să creeze campanii eficiente într-un timp scurt.
  • Acum, nu mai e nevoie de luni întregi pentru a studia algoritmul Google, și poți avea alături un expert, în persoana mea.
  • Iar pentru că știu cât de important este timpul pentru un antreprenor sau marketer am condensat cei 5 ani de experiență cu reclamele pe Google, într-un curs intensiv de weekend, astfel ca la final să ai toate instrumentele și suportul pentru a seta campanii la un nivel PRO.

4 Beneficii Dacă vii la Curs

Informație structurată pe înțelesul tău

Pentru a înțelege cum poți seta o campanie de Google avansată nu trebuie să fii neapărat un expert Google. Nici nu e nevoie să pierzi ore din timpul tău pentru a încerca de sine stătător să înțelegi cum poți seta o reclamă Google.

Pui imediat în practică ceea ce înveți

Vom îmbina teoria cu practica pentru a obține rezultate imediate.
Pentru că e un curs pentru antreprenori, îți voi oferi doar informația necesară pentru nișa ta, iar restul timpului îl vom folosi pentru a crea campanii adaptate produselor tale.
Mai mult decât atât cursul este actualizat în funcție de ultimele modificări în algoritmii Google, astfel că vei primi doar informație actualizată care poate fi pusă în practică imediat.

Informație practică pentru orice nișă

Reclama Google funcționează la fel indiferent de căutarea pe care o face o persoană. Indiferent dacă ai un produs fizic, un magazin online sau oferi servicii te folosești de aceeași parametri atunci când setezi o campanie reușită.
Odată ce ai înțeles ideile de bază, le vei putea aplica pentru orice nișă. În plus, la curs voi oferi exemple practice aproape sigur și din nișa ta.

Suport personalizat din partea mea

Dacă ești o persoană care se descurcă mai greu în setările tehnice, voi fi permanent alături pentru orice nelămurire pe care ai putea-o avea.
În plus, te pot ajuta nu doar pe parcursul cursului, dar și după finisasrea lui. Totul pentru a mă asigura că campaniile create chiar funcționează.

Întrebări frecvente

Eu nu am site, pot veni
la curs ?

Chiar dacă nu aveți un site puteți veni la curs să învățați acest domeniu iar cunoștințele acumulate să le folosiți mai tîrziu pentru a seta campanii reale

Eu nu cunosc nimic despre Google Ads, o să fac față ?

Cursul este făcut în așa fel ca informația să fie ușor asimilată chiar și de persoanele novice în acest domeniu

Cum au loc lecțile ?
 

Lecțiile sunt compuse din partea teoretică și partea practică. La partea practică se setează în timpul lecțiilor campanii reale de promovare a site-ului fiecărui participant

Este nevoie de laptop la cursuri ?

Deoarece cursurile noastre sunt cursul practice, v-a fi nevoie de laptop la lecții

Dacă vin la curs, îmi garantați că o să am rezultate ?

Rezultatele depind de persoana care vine la curs și sunt direct proporționale cu dorința acesteia de a învăța și de a afla tot ce este nou

Voi primi diplomă/certificat
la final ?

La finalul cursului oferim Diplomă care confirmă că ați terminat Cursul Google Ads de nivelul respectiv

Acest curs este pentru tine dacă:

Vrei să monitorizezi campaniile Google create pentru afacerea ta;

Te-ai promovat până acum doar pe Facebook sau Instagram, și vrei să îți duci afacerea la alt nivel combinându-le pe toate 3;

Vrei să îți lansezi afacerea online și te interesează să vezi rezultate;

Pierzi prea mulți bani pe campaniile Google și vrei să înțelegi ce se face greșit;

Îți place să înveți prin practică;

Vrei să înveți de la specialiști metode care sigur funcționează.

Chiar dacă nu faci parte din nici o categorie menționată DAR VREI să înveți să faci campanii Google Ads cu Rezultate, înregistrează-te și ne vedem la curs

Aplică Acum

Bonus

Înscrie-te până pe 18 noiembrie 2019 și beneficiază de o ședință individuală 1 la 1 cu mine. Chiar vreau să fii cu un pas înaintea concurenței, pentru că succesul clienților mei e și succesul meu.

Iar dacă în timpul cursului rămâi cu nelămuriri, vei avea oricând bonus o ședință de o oră cu mine, în care îți explic individual ceea ce nu ai înțeles.

Ce pierzi dacă nu vii la curs:

Clienți, care nu vor apela la tine din simplul motiv că nu exiști pe Google;

Timp, încercând să înțelegi de sine stătător ce nu funcționează;

Mulți bani irosiți pe reclame care nu aduc rezultate dorite;

Acces la cunoștințele unui specialist cu 5 ani de experiență în domeniu;

Tactici testate de mine și de cursanții mei;

Informații structurate prin care să poți învăța să monitorizezi reclamele Google create.

Pentru cine este Școala Google AdWords?


Marketeri

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Studenți

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Antreprenori

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Manageri de marketing

Ce dețin o afacere și își doresc să o promoveze în mediul online

Acest curs se adresează și celor care deja au cel puțin o campanie Google AdWords activă și doresc să obțină rezultate mai bune din campanii, dar si celor care nu au setat niciodata o campanie AdWords

CONTACTEAZĂ-NE

Întrebări frecvente


11Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

11 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

22Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

22Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

33Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

33Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

44Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

44Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

55Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

55Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

66Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur eiusmod tempor?

66Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor

Testimoniale

BLOG

Ce este Google Ads?

Citește mai mult

11 instrumente testate și recomandate pentru un specialist Google Ads

Citește mai mult

Prima Ta Campanie Google Search

Citește mai mult

20 motive de ce trebuie să vii la un Curs Practic de Google Ads pentru începători

Citește mai mult

Glosar de termeni Google Ads

Citește mai mult

Ce trebuie să știi despre SEO, Google ADS și Analytics?

Citește mai mult

Checklist: 10 PUNCTE importante pentru verificarea corectitudinii setării campaniilor Google ADS

Citește mai mult

Tot ce trebuie să știi despre Rata de Click din Google Ads

Citește mai mult

Primii pași în Remarketing-ul din Google Ads

Citește mai mult

10 modalități cum să reduci costul publicității pe Google

Citește mai mult

Studiu de Caz: Cum să dublezi vânzările atunci când micșorezi bugetul de 2 ori?

Citește mai mult

Top 10 greșeli în publicitatea Google Ads

Citește mai mult

Analiza concurenței în Google Ads - cum se face și de ce ai nevoie de ea

Citește mai mult

(Interviu) Valentina Șveț despre prima campanie Google Ads: așteptări, impresii, rezultate

Citește mai mult

Google Ads versus SEO: diferențe, avantaje și costuri

Citește mai mult

Ce-ar fi dacă publicitatea Google Ads ar dispărea?

Citește mai mult

Setarea Obiectivelor în Google Analytics - ghid practic și recomandări

Citește mai mult

Află cum a fost la Seminarul Gratuit: Google Ads de la A la Z

Citește mai mult

5 greșeli pe care le fac antreprenorii atunci când se promovează online

Citește mai mult

5 motive să vii la Prima Conferință Pay Per Click din Moldova

Citește mai mult

Ce obții după cursul Google AdWords

Campanii Google Ads setate corect

În timpul cursului setezi campanii direct pe site-ul tău sau al firmei din care faci parte. La final mergi acasă cu campanie care rulează și cu primele rezultate

Sugestii individuale legate de Campaniile tale

Pe tot parcursul cursului vei primi sugestii individuale legate de campaniile setate pentru a obține cele mai bune Rezultate

Exemple și Răspunsuri locale

Oferim numeroase exemple de pe piața locală și din experiență proprie pentru o mai bună înțelegere a informației predate

Informație bine structurată

Toată informația este bine structurată și evolutivă în dependență de etapele și nivelul cursului

Am administrat campanii pentru:

Îți mulțumim pentru înregistrare,
în curînd veți fi contactat.
Ne puteți urmari pe:
Formularul conține erori.
Completează formularul